کوجاست
کوجاست
مشاغل کار از راه دور

19 عنوان محبوب مشاغل کار از راه دور

حتی قبل از شیوع کرونا (COVID-19)، تعداد مشاغل کار از راه دور (کار از خانه) به طور فزآینده ای رو به رشد بود. در سال 2018، 3.6٪ از کارگران ایالات متحده به صورت نیمه وقت یا بیشتر از راه دور کار می کردند و مشاغل کار از راه دور به طور کلی از سال 2005 بیش از 159٪ رشد کرده است. با این حال، در طول همه‌گیری ویروس کرونا، 51 درصد از آمریکایی‌های شاغل به کار از خانه روی آوردند و اکنون، افراد بیشتری در سراسر دنیا نسبت به قبل، از راه دور کار می کنند.

19 عنوان محبوب مشاغل کار از راه دور

در این مطلب از وبلاگ کوجاست، به معرفی مشاغل کار از راه دور می پردازیم، پس در ادامه با سایت گردشگری شهری کوجاست همراه باشید.

در حالی که تنوع زیادی از مشاغل خانگی، تقریباً در هر زمینه شغلی قابل تصور وجود دارد، برخی از مشاغل و صنایع برای کار از راه دور بیشتر از سایرین مورد پسند مردم هستند. برای کمک به جویندگان کار برای درک بهتر بازار کار از راه دور، سایت گردشگری شهری کوجاست 19 عنوان شغلی محبوب کار از خانه را بر اساس تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشاغل شناسایی کرده است. این لیست شامل مشاغل 100٪ کار در خانه و مشاغل کار ترکیبی (کار در محل کارفرما و کار از راه دور) است.

اگر می‌خواهید از راه دور کار کنید اما مطمئن نیستید که کدام شغل به شما اجازه انجام این کار را می‌دهد، این لیست از 19 عنوان شغلی محبوب برای مشاغل از راه دور – همراه با میانگین حقوق – می‌تواند بینش و ایده‌هایی برای مشاغلی که از راه دور انجام می‌شوند به شما ارائه دهد.

مشاغل کار از راه دور – حسابداری

حسابداران به برنامه ریزی و دستیابی به اهداف مالی کمک می کنند و از صحت اسناد مالی سازمان اطمینان حاصل می کنند. تهیه صورتحساب های مالی و رسیدگی به حساب های پرداختنی و دریافتنی برخی از وظایف رایج این سغل است.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق هر حسابدار در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۶ میلیون تومان است.


«مشاغل مرتبط با حسابداری را اینجا ببینید»


مشاغل کار از راه دور – مهندسی

انواع مختلفی از مشاغل مهندسی وجود دارد: مکانیک، عمران، شیمی، برق، کامپیوتر، نرم افزار و غیره. مهندسان معمولاً از علوم، فناوری و ریاضیات برای طراحی ماشین آلات، نرم افزارهای کامپیوتری یا تجهیزات فنی استفاده می کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق مهندسین در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۸ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – معلم حق التدریس / خصوصی

معلمان و مربیان می توانند از راه دور برای راهنمایی دانش آموزان در زمینه های مختلف موضوعی کار آموزشی انجام دهند. امروزه با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین، مربیان و معلمان میتوانند بسیار بیشتر از گذشته (قبل از دوران کرونا) با دانش‌آموزان در یک محیط تعاملی گروهی یا انفرادی برای آموزش برنامه‌های درسی فعالیت کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق معلمان و مربیان در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۵ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – نویسندگی

نویسندگان اشکال مختلفی از محتوا را ایجاد می کنند، مانند مقاله ها، داستان ها، مطالب تبلیغاتی، کتابچه های راهنمای فنی و تخصصی، نویسندگان می‌توانند با وب‌سایت‌های آنلاین، روزنامه‌ها، مجلات، وبلاگ‌ها و سایر شرکت‌هایی که به محتوا نیاز دارند، در فعالیت خای شغلی از راه دور بپیوندند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق نویسندگان در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۶ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – مشاوره

مشاوران به شرکت ها و سازمان ها کمک می کنند تا مشکلات را حل کنند، فرآیندهایی را که نیاز به بهبود دارند پیدا کنند و راه حل های بهینه برای بنگاه های اقتصادی و افراد عادی بیابند. مشاوران اغلب نیاز به داشتن یک حوزه تخصصی و چندین سال تجربه دارند. صنایع کسب و کار، آموزش، مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات معمولاً برای بهبود وضعیت اقتصادی خود مشاورانی را استخدام می کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق مشاوران در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۸ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور

مشاغل کار از راه دور – مدیر برنامه

یک مدیر برنامه بر وظایف و پروژه هایی که به اهداف تجاری کلی شرکت کمک می کند نظارت دارد. آنها از اجرای استراتژی ها و بازگشت سرمایه سازمان اطمینان حاصل می کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق یک مدیر برنامه در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۶ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – مدیر پروژه

مدیران پروژه با وظایف تاکتیکی، پروژه های شرکت سروکار دارند. آنها ضرب‌الاجل‌ها و بودجه‌ها و منابع پروژه را پیگیری می‌کنند، وظایف را محول می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که فازهای کاری در زمان مناسب تکمیل شده‌اند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق مدیران پروژه در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۹ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – نماینده خدمات مشتری

نمایندگان خدمات مشتری بر کمک به مشتریان محصولات یا خدمات متمرکز هستند. نمایندگان خدمات مشتری از راه دور از تلفن، ایمیل، چت یا رسانه های اجتماعی برای پاسخ به سؤالات، سفارش دادن و حل مشکلات استفاده می کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق نمایندگان خدمات مشتری در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۵ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – مدیر توسعه کسب و کار

مدیران توسعه کسب و کار، کسب و کار جدیدی را برای افزایش درآمد با نوشتن پیشنهادات، یافتن سرنخ های فروش و ایجاد پیشنهادات فروش پیدا می کنند. این نقش به مهارت های ارتباطی و شبکه ای نیاز دارد.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق مدیران توسعه کسب و کار در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۹ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – مدیر اجرایی

مدیران اجرایی بر روابط کارفرما و مشتری مدیریت و نظارت دارند. آنها تلاش می کنند تا با فروش متقابل، حفظ روابط مثبت با مشتری و مدیریت ارتباطات مشتری، فروش بیشتری را ایجاد کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق مدیران اجرایی در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۶ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – استخدام کننده

استخدام کنندگان به دنبال نامزدهای واجد شرایط برای مشاغل آزاد هستند. وظایف متداول می تواند شامل نوشتن و ارسال شرح شغل، شبکه سازی، مصاحبه با نامزدها و استخدام کارمندان جدید باشد.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق استخدام کننده در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۵ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – نماینده فروش

فروش محصولات و خدمات وظیفه اصلی یک نماینده فروش است. این نقش ممکن است مستلزم ارائه سمینارها و برگزاری نمایشگاه ها، شرکت در جلسات فروش و به روز بودن در خصوص اطلاعات محصول باشد.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق نماینده فروش در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۵ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور

مشاغل کار از راه دور – توسعه دهنده وب

توسعه دهندگان وب با استفاده از مهارت های کدنویسی و طراحی گرافیک، وب سایت های جذاب و کاربردی ایجاد می کنند. تخصص در مورد HTML، CSS، جاوا اسکریپت، jQuery و APIها معمولا برای این شغل ضروری است.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق توسعه دهندگان وب در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۷ میلیون تومان است.


«مشاغل مرتبط را طراحی سایت را اینجا ببینید »


مشاغل کار از راه دور – مدیر فروش منطقه

وظایف مدیر فروش منطقه شامل توسعه چشم انداز فروش، ایجاد استراتژی های فروش، حفظ روابط با مشتری و دستیابی به اهداف فروش است. این شغل محبوب معمولاً به یک منطقه یا منطقه خاص اختصاص داده می شود و ممکن است نیاز به سفر داشته باشد.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق مدیر فروش منطقه در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۸ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – پرستاری

رشد پلتفرم‌های بهداشت از راه دور که به بیماران کمک می‌کند، پرستاری را به یک شغل از راه دور رایج تبدیل کرده است. پرستاران از تلفن، ویدئو کنفرانس، پیام‌رسانی و ایمیل برای پاسخ به سوالات، آموزش بیماران در مورد درمان و ارائه مشاوره استفاده می‌کنند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق پرستاری در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۸ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – تحلیلگر داده

تحلیلگران داده از داده ها برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری های تجاری استفاده می کنند. جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل و شناسایی الگوها در داده‌ها، گردآوری یافته‌ها و تهیه گزارش‌ها از وظایف رایج این شغل است.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق تحلیلگران داده در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۷ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – ویراستار

ویراستاران اشتباهات تایپی و دستور زبان را تصحیح می کنند و مطالب را بازنویسی می کنند تا واضح تر و قوی تر شوند. ویراستاران همچنین ممکن است ایده هایی را مطرح کنند، به نویسندگان بازخورد ارائه دهند و سرفصل بنویسند.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق ویراستاران در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۶ میلیون تومان است.

مشاغل کار از راه دور – طراح UX/UI

یک طراح UX/UI تجربه کاربری و رابط کاربری یک محصول را تسهیل می کند. ایجاد فلوچارت های طراحی، تولید کد و اسکریپت، و نمونه سازی مفاهیم از وظایف یک طراح UX/UI است.

بر طبق آمار بازار کار، میانگین حقوق یک طراح UX/UI در ایران با توجه به سابقه کار و مدرک تحصیلی در حدود ۸ میلیون تومان است.

جمع بندی

شما می توانید برای دستیابی به این فرصت های شغلی از شبکه ارتباطات خود استفاده کنید از همکاران و مشتریان فعلی و سابق گرفته تا انجمن فارغ التحصیلان، دوستان و خانواده، از شبکه های ارتباطی خود برای کمک به در یافتن مشاغل دور کاری استفاده کنید. این ارتباطات شبکه‌ای ارزشمند، می‌توانند برای یافتن فرصت‌های پنهان بسیار مفید باشند.

رسانه های اجتماعی و سایت های اینترنتی را نیز می توانید به کار ببرید. امروزه رسانه های اجتماعی به بخشی ضروری از جستجوی شغل تبدیل شده اند و کارفرمایان اغلب از رسانه های اجتماعی و سایت های اینترنتی برای به اشتراک گذاری اطلاعات فرصت های شغلی دور کاری استفاده می کنند. پروفایل های خود در سایت ها و رسانه های اجنماعی را به روز و حرفه ای نگه دارید، در پلتفرم های مختلف فعال بمانید و شرکت های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

بنظر شما جای چه مشاغلی در این لیست خالی است؟
شغل مورد نظر خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید، تا با نام خودتان در سایت گردشگری شهری کوجاست منتشر شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *