کوجاست
کوجاست
معرفی برنامه

بهترین برنامه های رایگان که هر روز از آنها یاد می گیرید

هیج زمانی مثل این دوره و زمانه یادگیری به این اندازه راحت و در دسترس نبوده است. در مطلب پیش رو که توسط نیم تحریریه سایت گردشگری شهری کوجاست آماده شده است، تعدادی از بهترین برنامه های رایگان موبایلی را که می توانید برای آموزش رایگان و البته جذاب و مفید بر روی تلفن های همراه خود داشته باشید با شما به اشتراک می گذاریم.

1- Daily Art​

بهترین برنامه های رایگان

دیلی آرت روزانه یک اثر هنری به همراه توضیح آن اثر را به شما نمایش می دهد. می‌توانید آثار هنری روز قبل را مرور کنید و حتی آن‌ها را در مویایل خود برای مراجعات بعدی ذخیره کنید.

هر روز از شاهکارهای هنری کلاسیک، مدرن و معاصر الهام بگیرید و داستان های کوتاهی در مورد آنها بخوانید. به جامعه بیش از 1.000.000 هنردوست بپیوندید که DailyArt برای آنها چیزی است که هر روز، روز آنها را نورانی تر می کند. در حال حاظر این برنامه به زبان های انگلیسی، چینی ساده شده، چینی سنتی، عربی، هلندی، آلمانی، هندی، فارسی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی، روسی و ترکی موجود است. ترجمه های جدید به زودی خواهد آمد!

این برنامه برای گوشی های iOS ، Android قایل دانلود است.

قیمت: رایگان

2- Duolingo

بهترین برنامه های رایگان

دولینگو راهی آسان و شهودی برای یادگیری زبان های مختلف است. اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی و انگلیسی انتخاب با شما است.

دولینگو هیچ هزینه ای برای شما ندارد و در عوض با ترغیب کاربران به ترجمه جملات در زمان یادگیری، روز به روز خود را توسعه می دهد. این برنامه با بیش از ۱۰۰ میلیون نصب فعال و امتیاز 4.6 از 5 یکی از بهترین ها است.

این برنامه برای گوشی های iOS ، Android قابل دانلود است.

قیمت: رایگان

3- Dictionary.com

بهترین برنامه های رایگان

می توانید از برنامه Dictionary.com برای ترجمه کلمات به زبان های دیگر استفاده کنید. اما این برنامه فقط یک فرهنگ لغت نیست، یکی از ویژگی های برتر این برنامه این هست که شما می توانید دایره لغات خود را با ویژگی Word of the Day گسترش دهید و ببینید افراد اطراف شما به دنبال چه کلماتی هستند.
این برنامه بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال داشته و امتیاز 4.6 از ۵ را دریافت کرده است.

این برنامه برای گوشی های iOS ، Android قابل دانلود است.

قیمت: رایگان

4- Photomath

بهترین برنامه های رایگان

آیا تا به حال آرزو کرده اید که کاش شخص دیگری تکالیف ریاضی شما را برای شما انجام دهد؟ Photomath یکی از بهترین های این دسته است. این برنامه علاوه بر اینکه می تواند معادلات را حل کند، همچنین به شما یاد می دهد که چگونه آن معادله را حل کنید. البته به یاد داشته باشید که در حال حاظر این قابلیت فقط بر روی معادلات چاپی کار می کند، نه معادلات دست نویس بنابراین یا باید معادلات درون کتاب را اسکن کنید و یا اینکه میتوانید معادلات خود را در کامپیوتر تایپ کنید و سپس از قابلیت این برنامه استفاده نمایید.

این برنامه برای گوشی های iOS ، Android قابل دانلود است.

قیمت: رایگان

5- NASA

بهترین برنامه های رایگان

اگر تصویر نجومی روز برای شما کافی نیست، ناسا اپلیکیشنی مخصوص به خود را با مجموعه ای از چیزهای جالب روی آن دارد. شما حتی می توانید تلویزیون ناسا را پخش کنید و پرتاب موشک را به صورت زنده تماشا نمایید. با ناسا کاوش کنید و جدیدترین تصاویر، ویدئوها، اطلاعات ماموریت، اخبار، داستان های ویژه، توییت ها، تلویزیون ناسا و محتوای ویژه را با برنامه ناسا کشف کنید.
این برنامه بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال دارد و امتیاز 4.3 از ۵ را دریافت کرده است.
این برنامه برای گوشی های iOS ، Android قابل دانلود است.

قیمت: رایگان

6- Google Earth

بهترین برنامه های رایگان

اگر ترجیح می دهید همیشه یک اطلس رایگان در اختیار داشته باشید، Google Earth جایگزین مناسبی است.
کل جهان را از بالا با تصاویر ماهواره ای و زمینی سه بعدی از کل کره زمین و ساختمان های سه بعدی در صدها شهر در سراسر جهان کاوش کنید. بر روی خیابان ها، روی خانه ها و یا هر جای دیگری زوم کنید، سپس برای چشم انداز 360 درجه شیرجه بزنید.
این برنامه با بیش از ۱۰۰ میلیون نصب فعال و امتیاز 4.5 از 5 یکی از بهترین ها است.
این برنامه برای گوشی های iOS ، Android قابل دانلود است.

قیمت: رایگان

 شما چه برنامه های دیگری می شناسید که باید در این لیست قرار داده شوند؟

برنامه های پیشنهادی خودتان را همین پایین در قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در پست قرار داده شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *